sista dagen!

I morgon ar vi inte langre har i Puero Jimenez. Jag vill ine tanka sa. Jag vill stanna har langre, har har jag vanner och familj. Jag vill inte saga hej da. Tiden har har varrit underbar, jag har njutit varje dag. Aven om det varit lite jobbigt da oh da, men det ar en del av grejen. Kanns jattekonstigt att det ar sista gangen pa ett tag som jag sitter har pa internet och skriver. Kanns konstigt at det ar sista dagen jag kommer ga runt i Puerto Jimenez. Halsa pa alla som man kanner. Alltid nar man gar omrking moter man nagon som man kanner.

Att saga hejda ar bland det varsta som finns. Jag kommer komma tillbaka men fragan ar nar. Har sagt till min familj att jag kommer i december. Det ar tanken. Just nu kanns det sa sjalvklart men sen nar vi kommer hem kanske det inte kanns likadant. Det ar myket som maste fixas in i det sista. Hur ska man fa plats med all packning? Jag har ju  kopt alla sju  Harry  Potter bockerna pa spanska...

Ikvall ryktas det som det blir fest hos Doña Rita, Annas och Veros mamma. Tror alla familjerna ska vara dar och grilla och ha trevligt. Ska bli kul. Men inte kul att saga hejda.

Vi svenskar ska bo pa hostel tva natter i San jose nar ticosarna ar hemma och fixar allt for sverige och saga hejda till sina familjer. Sen bar et av pa utreselager i Iztaru tillsammans me den andra gruppen. Ska bli spannane at traffa dem.

Nu ska jag hem till min alskade familj. Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0