andreycito es un papacitoo

hello guys..
Hu mur du mamacitas and papacito

I WRITE IN ESPANOL  BECAUSE ITS PERFECT FOR THE SWEDISH.

Hola chicos suecos, quiero que sepan que fue una bonita experiencia, HA SIDO DE LAS MEJORES COSAS QUE ME  haberlos conicido y haber compartido con ustedes en los 6 meses que estuvimos juntos.
Esta experiencia cambio muchas cosas en mi vida, durante y el despues de haber finalizado el intercambio, quiero que sepan que ustedes han sido grandes amigos, a todos los quiero, todos significan algo importante en mi vida.
Gracias al intercambio gane cosas positivas y negativas en mi vida, entre lo bueno fue que  los conoci, creci como ser humano, mejore muchas cosas personales, realice cosas que nunca habia realizo en mi vida, muchas de esas cosas Ivan me ayudo, a el le agradezco mucho.  Tambien perdi cosas durante el intercambio pero alavez me di cuenta como son las personas, como cambian en poco tiempo y los crueles que son, pero en esta vida dios nos tiene un proposito especial para cada uno, el mismo destino hace que se desechen las malas personas de la vida, y con el tiempo llegan nuevas amistades mejores y que valen la pena.

Cuando llegue a CR los extrane mucho y bueno todavia los extrano, a IVAN, FRIDA, EMMA, KORIN, OLIVIA, JUANA, HELENE  Y ANNA, me parecia increible que hace unos dias estaban conmigo y ya no los tengooo, escuchaba sus voces en mi mente, recordaba todos los momentos lindos que vivimos en CR Y en Sweden.

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska översätta till er... om ingen annan orkar.

2008-11-06 @ 14:07:02
Postat av: anna

ja gör det, fattar inte så mycket, jättekul att han skriver. i love that you're writing andrey!

2008-11-06 @ 22:38:57
Postat av: översättning så bra som jag klarade av.... (kanske lite fel.)

translation for the swedish....



hello guys..

Hu mur du mamacitas and papacito



I WRITE IN ESPANOL BECAUSE ITS PERFECT FOR THE SWEDISH.



Hej svenskar, jag vill att ni ska veta att det det var en fin upplevelse tillsammans med er. Det har varit bland det bästa att lära känna er och delat dessa sex månader tillsammans.

Detta jutbyte har ändrat många saker i mitt liv, under och efter utbytet. Jag vill att ni ska veta att ni har varit nära vänner och jag tycker om er alla, alla betyder mycket för mig i livet.

Tack vare utbytet har jag vunnit positiva saker och negativa saker i livet. det bra är att jag lärde känna er,jag växte som person och blev bättre på många personliga plan, jag förstod saker som jag aldrig förstått förut i livet.Många av dessa saker hjälpte Ivan mig med och jag tackar honom. Jag tappade även saker under utbytet, men samtidigt förstod jag hur människor kan vara, hur människor förändras snabbt med tiden och hur hemska de kan vara, men detta liv har gud tänkt något speciellt med för var och en av oss och ödet och med tiden kommer nya bättre vänner som gör att det är värt det. (okej det här försrtår jag inte riktigt...)



När jag kom till CR saknade jag er mycket och självklart saknar jag er fortfarande,IVAN, FRIDA, EMMA, KORIN, OLIVIA, JUANA, HELENE Y ANNA: det är otroligt att för några dagar sedan var ni med mig men nu har jag er inte längre. Jag hörde era röster i mitt minne och kom i håg alla härliga minnen vi har tillsammans och upplevde i CR och sverige.



(okej, kanske inte är exakt men detta är typ det han skrev. / Frida)

2008-11-13 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0