Hälsningar från Falun

Vad trevligt att vi skaffade oss en blogg, bra jobbat Frida!
Hoppas allt är bra med alla er därute runt om i Sverige. Nu är det ju snart jul, kan inte fatta att det gick så fort, känns som vi nyligen hade vår träff på Kärsögården.

Jag har varit i Falun sedan den 12 nov för att arbeta med förberedelse av kommunen. Jag kan skvallra om att allt har gått mycket bra. Nästan alla värdfamiljerna är klara och de är alla mycket trevliga familjer som verkligen ser fram emot utbytet. Dessutom är de alla placerade relativt nära Faluns kärna vilket kommer att underlätta för besök och spontanitet! Just nu är jag mest fokuserad på arbetsplatserna och även det ser ljust ut, mycket positivt engagemang från kontaktpersonerna!

På fredag åker jag till Stockholm på en helgs ledighet för att sen, veckan därpå, träffa alla mina härliga CIU kolleger, ska bli så spännande och höra hur de har de i sina värdkommuner. 

Hoppas att det går bra för er med era "ekonomiska stöttor" därute. Glöm inte att ge varandra tips och idéer! Lycka till!  

Vill passa på att önska er alla en verkligt mysig jul!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0