Ljumma kvallar pa solkyssta strander

Nu har vi varit i detta ljuvliga land i en dryg vecka och allt kanns hur bra som helst. Har ar varmt och soligt, en otrolig hetta sa man kan inte vara nog forsiktig med solkramen, trots solskyddsafaktor 60 kanner jag mig som en polkagris! Kvallarna ar underbara, de flesta tillbringas nere pa stranden dar vi i gruppen samlas under palmerna for att "hanga". Alla ar verkligen trevliga och de som sa att Costa Rica-utbytena liknade en datingservice hade inte helt fel, men mer sager jag inte...

Idag har vi borjat arbeta pa vara nya jobb. Jag och Veronica far cykla en bra bit till var arbetsplats, men det ar modan vart for vi ska tillbringa dagarna i ett naturreservat med massor att titta pa. Da Costa RIca har varldens storsta biologiska mangfald sa kanns det ju inte helt fel. Floran och faunan ar fantastisk! Hemma hos Rita och Catalino har vi en krabba inneboende pa toaletten, sadant far man vanja sig vid har nere! Vi lever trots allt i en ny vardag och jag ar sa tacksam att jag far dela det har aventyret med just de har manniskorna.

Vi hors!

Kram pa alla i Monteverde och varma halsningar till er dar hemma!


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0