FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO AÑO NUEVO!

Jag vill bara önska alla en skön och härlig jul! Hoppas bara att snön kommer komma hit till Stockholm också,  ännu så länge är det bara frost i parken utanför. Annars är det väl som vanligt som på alla ställen folk springer hit och dit ur affär in i affär för att hinna med allt innan julafton. På Arlanda när jag jobbade i fredags morse så var det smockat med folk i avgångshallen man såg inte vart kön slutade. Alla skulle väl i väg på charterresor över jul och nyår.

Om fyra veckor ska vi alla samlas igen vid "spottkoppen" på centralen, tiden går så snabbt, hur ska man hinna med allt man vill innan det är dags. Om fyra veckor är det vi som står i avgångshallen och ska checka in. Känns konstigt, jag har i fyra månaders tid kommit till arlanda för att jobba, sett hur alla åkt iväg Men snart ska jag komma till arlanda för att resa iväg. Då är det jag som kommer handla på cafét där jag jobbar. Skönt att tänka den tanken, att slippa tänka på allt som måste fixas, om det är förseningar, mycket disk på borden eller saknas tallrikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0