kastrering av tjurar

Hej!
Idag var jag o min parkamrat Luis tillsammans med familjen pa nagon slags fest. Det var kastrering av tjurar, det varsta jag nagonsin sett. Tjurarna sprang in i stangslen o var helt vilda. Alla skrek o mannen kastade lasson  for att fanga dem. sen nar de gjort de hoppade alla pa dem for att skara av testilkarna. Blodet rann... Sen sa skulle de ju ocksa hoppa pa dem o rida, inte det lattaste tjurarna blev helt vilda o stangade.  Gissa vad vi ska ata idag, testiklar... vet inte hur jag ska gora med det vill inte ata.

Annars ar det valdigt varmt o i morgon borjar vi jobba. Jag ska tillsammans med Luis jobba pa bandera azul. fixa i mangroven, informera familjerna runt om kring oim dess betydelse, plocka skrap pa stranden  fixa papperskorgar, mala skyltar.

Min hand har svullnat upp, tror det ar myggen. I gar kvall nar vi skulle sova sa ramlade plotsligt en planka fran sangen. Alla belv helt forskrackta kandes som hela huset brakade. Forsta  morgonen sa var det jordbavning, 4.0.

Nu ska jag hem till familjen o ata.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

testiklar låtar inget vidare gott.. hur gick det med middagen? var du tvungen att äta eller lyckades du undkomma?

öppna brevet när du känner för det, kanske är det nu som du behöver det som mest? eller vänta, du bestämmer!

Puss!
Lisa

2008-01-28 @ 18:54:07
Postat av: Amanda

Akta dig för jordbävningarna snälla du!!

2008-01-29 @ 18:02:44
Postat av: Sandra

Jag har hört att det inte är så farligt med testiklar, tycker du ska smaka i allefall, haha.

Hur e det annars jag hoppas du har roligt!

2008-02-06 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0