en timme...

jag orkar inte med det här längre. Käslorna går upp och ner hela tiden, från skratt till gråt. Vi har varit på kärsögården de sista dagarna tillsammans. Jag älskar verkligen gruppen! Alla är så underbara.

Vi hade avslutningscermoni vi skulle säga hur vi kände de sista timmarna. Det blev en gråtcirkel. Allt är så himla sorgligt. Vi har inte sovit i natt. Bara varit tillsammans alla i köket legat på madrasser i hög gråtit, skrattat, kittlat varandra, bara vara tillsammans en sista gång. Det känns så himla oevrkligt att om en timme lämnar ticosarna med den där helvetsbussen till arlanda flygplats, för att åka hem. Det kommer aldrig bli som vanligt igen, den här gruppen kommer nog aldrig mer vara tillsammans alla samlade. Hur ska vi klara oss utan varandra, jag vet inte vadjag ska ta mig till.

Nu ska vi gå och gråta!

LOVE YOU ALL!

Kommentarer
Postat av: anna

ja fy helvete som du skulle ha sagt, vi lägger oss ner framför bussen och demonstrerar!

2008-06-26 @ 03:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0